Eelviimane koolipäev

Kahjuks oli täna eelviimane koolipäev. Tundub kuidagi imelik isegi nüüd ära lõpetada kursus, sest nii palju asju tahaks veel õppida. Aga midagi ei ole teha, 110 tundi prantsuse köögi tehnikat saab homme päraslõunaks läbitud. Täna käisime peale kooli dringil grupiga ja küsimus, mis kõige rohkem kõlas oli "mida sa järgmine nädal tegema hakkad?" 

Enne kursust arvasin, et äkki on see valdavalt koduperenaiste päevane kursus, sest tööinimesed ju niimoodi kuuks ajaks päevasel ajal kokandust õppima minna ei saa. Tegelikult on meil enamik inimesi noored ja enamikul on elus mingi ajutine vabam periood. Kes on alles kolinud NY ja ei ole veel tööle läinud, kes on samamoodi nagu mina töölt ära tulnud ja võtnud aega kursusteks või kellel on vaba aasta/poolaasta enne ülikooli minekut või magistriõpet. 

Järgmine nädal tuleb puhkamise nädal. Ma arvasin, et ma olen väsinud, sest pean väga vara ärkama aga tuli välja, et nii mõni teinegi plaanib järgmisel nädalal lihtsalt magada.

Tegime täna üle nädala aja jälle soolast toitu. Mulle isegi on meeldinud magusaid asju rohkem teha. Saab rohkem kätega teha. Üks asi mida ma koolis olen kindlasti õppinud on kannatus. Ilma kannatuseta ei tee köögis midagi head. Kui aega on, siis on isegi lehttaigna tegemine mõnus. Soolaseks tegime kaua hautatud veiseliha köögiviljadega ja mädarõika kastmega. 



Eile tegime lehttaigna valmis ja täna sellest koogi. See tuli lihtsalt üli maitsev! Seda on väga lihtne teha, kui tainas olemas on. Aga taigna tegemine võtab terve päeva. Peale tegime keedetud kreemi munakollastest, piimast ja vanillikaunast. Paksendasime jahu ja maisitärklisega. Peale läks aprikoosi glasuur aga selle jätsin enda koogile panemata. 





 

Koogi kaunistamisel anti meile vabad käed. Mu kaaslane tegi super ilusa koogi:


Muidugi saab teha ka nii, et ostad lehttaigna. Siis on see väikse vaevaga valmiv kook.

Comments

Popular Posts