Viies ja kuues koolipäev

Ei tea, kas see oli kuu mõju, aga eile läksid mitmed asjad viltu. Kohe hommikul oli mul ebatavaline teekond kooli. Rongidel oli ummik ja sõitsime 15 minutit kauem kui oleksime pidanud. Siis hakkasin jooksma metroo peale ja istusin küll õige liini peale aga sõitsin valesse suunda. Üldiselt peaks vist ostma jooksutossud, sest jala käimist on palju ja vahel on vaja ka sprintida. Tänaval ikka näeb inimesi, kes on jooksutossudes ja viigipükstes või seelikus. Kuigi täna oli rohkem tänavatel selline kummikumood, sest vihma sadas. Järgmises peatuses vahetasin suuna tagasi ja eriti aega sellega ei kaotanud. Kui metroost väljusin, olin hoopis teises kandis kui eelnevatel päevadel, aga tänavanimetus oli sama. Olin hoopis teises suunas koolist. Tänaval esimesed kolm inimest, kellelt teed küsisin, ei osanud mind aidata. Siin üldiselt sama palju kui ma ise tänaval orienteerumisel abi küsin, juhatan teistele teed. Õnneks see jaam oli üpris lähedal koolile. Ilmselt sõitsin kogemata ühe peatuse rohkem kui tavaliselt. Õpperuumi jõudsin õnneks mõned minutid enne algust. 

Rongiliiklus on siin ettearvamatu. Reedel hüppas keegi rongi ette ja just see metrooliin millega tahtsin koolist koju sõita,  ei tulnud. Esmaspäeva varahommikul sõitis üks metroorong rööbastelt maha ja halvas sellega 3 liini töö. Täna hommikul jäin peaaegu kooli hiljaks, sest pikamaarong jäi natuke hiljaks ja siis ootasin metrood ka päris kaua. Kooli jõudmise aeg varieerub 30 minutiga, kuigi kodust lahkun alati samal ajal. 

Eile juhtus mul esimene äpardus köögis. Õnneks mitte midagi hullu. Põletasime ennast kuuma supiga, sest ei pannud blenderi kaant piisavalt korralikult kinni ja supp purskas käte peale. Minul on lihtsalt punased laigud aga mu tiimikaaslasel läks kehvemini ja tal on suured villid. Aga see kõik käib asja juurde. Köögis ikka juhtub. Päeva teine pool oli raskem tempos püsida, sest käsi valutas ja käisin seda külmas vees hoidmas. Koolis oli ka väga hea geel, mis valu ära võttis ja naha pehmeks tegi. Peale kooli sain apteegist mingisugust valuvaigistavat ja niisutavat spreid ja see töötas väga hästi.

Käisime eile õhtul veel linnapeal aga see kõik võttis tohutult aega. Viisin oma kandami sõprade juurde hoiule ja see edasi-tagasi liikumine võtab palju aega. Lõpuks jõudsin koju natuke enne südaööd. Järgmine sõber  jäi üles, kui mina magama läksin ja ootas ära, millal pesumasin lõpetab mu põlle pesemise. Mul on 1 põll aga 2 jakki. Selle supiäparduse tõttu pidin öösel pesu pesema.

Eile tegime maakeeli öeldult hernesuppi, Nizza salatit ja tursa kreemi, mida saia peale saab panna. Kõik on tuntud toidud aga enne ma ei teadnud kuidas seda kreemi tehakse ja millest see koosneb. See on tursk, kartul, õli, küüslauk, sool ja pipar. Kõik toidud tulid väga maitsvad. Paneme toidud ilusti taldrikule ja presenteerime.



Täna oli salatite päev. Õppisime erinevaid maitsestamise viise. Pildil on kõik erinevad köögiviljad erinevalt maitsestatud. Minu porgandid on liiga paksud aga ülejäänud asjad tulid enam vähem hästi. Kurgi maitsestasime vahukoore, mindi ja laimiga. Ülejäänud asjad on harjumuspärased õli ja äädika või sidruni kombinatsioonid ja värsked ürdid - estragon ja petersell.


Täna teine pool päevast tegime tükeldatud ja kuumutatud köögiviljade salatit. Hästi tähtis oli hakkida kõik 5*5 mm ja see mul perfektselt välja ei tulnud. Maitse poolest tuli hea. Köögiviljad segasime majoneesi-basiiliku kastmega ja kõige peal on tomati fondue.


Koolis hakkab iga päevaga üha rohkem meeldima. Läheb huvitavamaks ja kuna meil Chefid vahetuvad, siis igalt ühelt saab uusi ja erinevaid teadmisi ja lähenemisi. Meeldib, et suurt tähelepanu pööratakse ka esteetilisele küljele.

Ilm on siin endiselt mõnus ja soe. Käin küll sooja jakiga aga eile õhtul sõime näiteks õues. 

Comments

Popular Posts