Restoranisoovitus

Sattusin täna peale Number 9 arvustusele: http://sekretar.ee/article/2012/2/10/ap_restoranitest_diskoklubi_number_9 ja kirjutasin oma elu esimese netikommentaari! Eks see toidu teema ikka läheb mulle rohkem korda kui muud:)

Arvustuse autor käis söömas brasserie poolel, kus mina ei ole käinud, aga ta ei käinud söömas fine dining poolel, kus mina jällegi olen korra käinud. Käisime seal detsembris ja saime väga hea elamuse. Minu jaoks olid need road perfektsed. Kuna olime ainsad külalised, siis alguses mõtlesime, et äkki on  restoranil midagi viga, et kedagi ei ole. Kui olime võtnud esimesed ampsust eelroast, saime aru, et tegu on ülihea toiduga ja peale oma värsket prantsuse köögi kursust oskasin hinnata ka nende roogade tehnilist keerukust ja aeganõudvat ettevalmistustööd. Niiet minu poolt 10/10 punktist! Saime oma erilise tähtpäeva kenasti kulinaarsete elamustega tähistatud:)

Seda on kahju kuulda, et brasserie poolel toit hea ei ole.  Ja veel rohkem on kahju kuulda, kui räägitakse halba Number 9 toidust, sest niimoodi jääb mulje, et kogu köök on kehv. Olen ka oma tuttavatelt kuulnud laitusi brasserie köögi kohta. Õnneks on kõrva jäänud ka kiitusi Number 9 restorani poole kohta.

Tahaksin sinna igal juhul kunagi veel sööma minna ja seega tundsin vajadust Number 9 fine dining osale natuke ise reklaami teha.

Comments

Popular Posts