Fotomeenutusi suvisest koogisöömisest

Rabarberi-toscakook
Suvi algas mitmete matkadega. Rattamatka nädalavahetusel saime minu ema tehtud rabarberi-toscakooki. Kuigi ma muidu väga suur rabarberi koogi fänn ei ole (kui Brigitta ema tehtud kook välja jätta mis on mul teine suur lemmik), siis see kook jäi meelde küll. Siin on pilt koogist ja kokaraamatust. Kokaraamatu esikaanest pilti ei ole ja seega ei tea ka mis raamatuga täpselt tegu. Sõime koos vaniljejäätisega.


Kaneelirullid
Kaneelirulle olen teinud umbes sellest ajast kui käisin algklassides. See suvi õnnestus teha üli-ülihead rullid. Väga häid kaneelirulle lihtsalt headest rullidest eristab suhkru, või  ja kaneeli kogus. Kui esimest korda üle pika aja teha, siis tulevad kindlasti lihtsalt head. Järgmine kord tean juba rohkem magusad teha. Retsepti seekord ei jaga, sest ei mäleta kui palju koostisosi panin. Põhimõtteliselt tegin pärmitaigna ja valasin lahtirullitud taigna üle või, suhkru ja kaneeliga. Pildid on enne ahju ja peale ahju.


"Toores" šokolaadikook
Peale toortoidu-jooganädalavahetust tegin toortoitlaste šokolaadikooki datlitest, kreeka pähklitest, kakaost, punastest sõstardest ja peale avokaadokreemi. Kreem läks aga seistes khaki värvi. Maskeerisin koogi kookoshelvestega. Kõik kes proovisid võtsid lisatüki! Mõni skeptik ei tahtnud khakivärvi toorkooki süüa. Mina õppisin seda Jocke-lt kes on pannud õpetuse yotube. Vaata siit. Ise kasutasin magusaineks agaavisiirupit.

Comments

Popular Posts