Viimane nädal Koh Phanganil

Viimane nädal on olnud kõige mitmekülgsem nädal siiamaani. Lõpetasime õpetajakoolituse ja alustasime uut. Jätsin Rocketi treeningu pooleli, sest ei tundu õige asi. Jooga asemel tõsine spordilaager ja ma tahtsin rohkem aega veeta iseendaga ja suhelda teiste joogamaailma inimestega, kes siia kokku on tulnud. Kommuun/seltskond või kuidas iganes seda nimetada, on siin väga mõnus ja hea. Koht ise on tugeva energiaga ja rohkemat, kui ma oskasin oodata. Piltide pealt enne reisi tundus kift aga kohapeal on see midagi veel enamat. 

Eelmine nädal käisimn erilise massööri juures, kes rääkis minu kohta asju, mida olin küll aimanud aga päris täpselt ei pannud pilti kokku ja nüüd tänu temale näen asju selgemini. Ühesõnaga olen siin saanud ka muid kogemusi peale joogakoolituse ja ka elulisi õppetunde.

Liiga palju hetkel ei kirjuta kogetu kohta, kuna uus, isiklik ja seedimata.

Alloleval pildil meie igapäevane rada. 



Siin on kift see, et mõndasid asju võetakse vabamalt. Ohutusele niiväga rõhku ei panda, näiteks paadi peal päästeveste ei kasutada. Tänu sellele sain ma mõnusalt turnida täna ja minna meie lähimasse wiewpointi mäenurgal kivide peal. Minu džungli kogemus:)





Teine väga eriline džungli kogemus oli eile öösel peol, kus muusika ei mängi lihtsalt niisama ja olemine on hoopis vabam ja teistmoodi. Igas vanuses joogid ja muud toredad inimesed jagamas muusikat ja energiat. 

Sõbra rõdu. Aiäth:)


Comments

Popular Posts